Jak rekrutujemy ?

Biorąc udział w procesie rekrutacyjnym, pozwolisz nam poznać Twoje kompetencje i doświadczenie zawodowe, a my zaprezentujemy Tobie naszą firmę i stanowisko, na które poszukujemy pracownika, abyśmy wspólnie mogli zadecydować czy pasujemy do siebie i chcemy razem współpracować.

Jak rozpocząć współpracę?

Nasze ogłoszenia znajdziesz na portalach rekrutacyjnych oraz w zakładce Aktualne Oferty Pracy.

Jeśli jesteś zainteresowany Naszą ofertą, prześlij do Nas swoją aplikację.

Specjaliści zajmujący się rekrutacją wnikliwie zweryfikują przesłane dokumenty aplikacyjne pod kątem profilu poszukiwanego kandydata. Obiektywnie wybiorą aplikacje, które w największym stopniu spełniają wymagania zawarte w Ofercie Pracy.

Jeśli Twoja aplikacja została rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną, która umożliwi Nam uzyskanie bardziej szczegółowych informacji na temat Twoich doświadczeń, kompetencji, motywacji do pracy oraz zainteresowań. Rozmowa będzie również idealną okazją, abyś dowiedział się więcej o naszej firmie, przyszłym zespole czy stanowisku i realizowanych w jego ramach zadaniach.

W trakcie spotkania porozmawiasz z Przedstawicielem Działu Personalnego oraz Managerem Działu, do którego poszukiwany jest nowy pracownik.  W przypadku rekrutacji na stanowiska managerskie, wybranych kandydatów zaprosimy na drugie spotkanie, które poprowadzi Dyrektor Personalny wraz z Dyrektorem Generalnym.

Pozytywne przejście wszystkich kroków rekrutacyjnych zaowocuje zaproszeniem Cię do współpracy i przedstawieniem oferty zatrudnienia. Kandydaci, którym nie udało się przejść wszystkich kroków, o wynikach procesu rekrutacyjnego zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailowo.

Aplikuj online