OBSŁUGA REKLAMACJI
Celem naszej firmy jest stałe podnoszenie jakości obsługi, dlatego wszelkie uwagi i opinie Klientów są dla nas bardzo cenne.
Jeśli mają Państwo zastrzeżenia odnośnie naszych usług, mogą Państwo złożyć reklamację w wygodnej dla siebie formie:
- elektronicznej na adres: reklamacje@corp.bnpparibas.com
- telefonicznej pod numerem: 22 566 96 88 (wewn. 7)
- pisemnej – na adres:
BNP Paribas Lease Group Sp. z o.o
Zespół Obsługi Klienta
ul. Grzybowska 78
00-844 Warszawa
Aby przyspieszyć rozpatrywanie reklamacji, poza podstawowymi danymi, jak imię i nazwisko, pełna nazwa firmy oraz adres, należy zamieścić w zgłoszeniu:
- numer Regon lub NIP,
- numer umowy,
- dokładny opis zdarzenia, którego dotyczy reklamacja,
- uchybienia, które stanowią przedmiot reklamacji,
- w przypadku poniesienia szkody, określić w sposób wyraźny oczekiwania z tytułu zaistniałych nieprawidłowości i podpisać się zgodnie ze wzorem podpisu zawartym w Umowie.
Dbamy o to, aby reklamacje rozpatrywane były rzetelnie i w najkrótszym możliwym terminie.
Odpowiedź na reklamacje udzielana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Odpowiedzi na reklamacje udzielamy w formie pisemnej. Na wniosek Klienta, możemy również udzielić odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany zgodnie z Umową.
Szczegółowe zasady składania i rozpatrywania reklamacji mogą Państwo pobrać ze strony.