Aby przyspieszyć rozpatrywanie reklamacji, poza podstawowymi danymi, jak imię i nazwisko, pełna nazwa firmy oraz adres, należy zamieścić w zgłoszeniu:
- numer Regon lub NIP,
- numer umowy,
- dokładny opis zdarzenia, którego dotyczy reklamacja,
- uchybienia, które stanowią przedmiot reklamacji,
- w przypadku poniesienia szkody, określić w sposób wyraźny oczekiwania z tytułu zaistniałych nieprawidłowości i podpisać się zgodnie ze wzorem podpisu zawartym w Umowie.
Dbamy o to, aby reklamacje rozpatrywane były rzetelnie i w najkrótszym możliwym terminie.
Odpowiedź na reklamacje udzielana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Odpowiedzi na reklamacje udzielamy w formie pisemnej. Na wniosek Klienta, możemy również udzielić odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany zgodnie z Umową.
Szczegółowe zasady składania i rozpatrywania reklamacji mogą Państwo pobrać ze strony.