W przypadku zaistnienia szkody majątkowej mają Państwo możliwość skorzystania z całodobowej infolinii, które udzieli Państwu niezbędnej pomocy.
INFOLINIA 24h: +48 22 458 56 13
Działania, jakie należy podjąć w przypadku szkody majątkowej.
- Szkodę należy zgłosić za pośrednictwem Działu Obsługi Roszczeń WTW Polska:
W zgłoszeniu szkody należy zawrzeć następujące informacje:
- data i miejsce zdarzenia;
- opis okoliczności w jakich doszło do szkody;
- zakres uszkodzeń;
- o ile możliwe zdjęcia uszkodzeń;
- dane osoby kontaktowej po stronie użytkownika;
- numer umowy pożyczki / leasingu.
Zgłoszenie zostanie przekazane do rejestracji i likwidacji przez ubezpieczyciela – TUiR Allianz Polska S.A.
TUiR Allianz Polska S.A. poinformuje czy konieczne będą oględziny oraz przedstawi listę dokumentów niezbędnych do likwidacji szkody.
Zazwyczaj po stronie użytkownika leży dostarczenie:
- opisu okoliczności z podpisem osoby obsługującej maszyn;
- opinii serwisu;
- kosztorysu naprawy
- faktury na podstawie której TUiR Allianz wypłaca odszkodowanie.
- Po zgłoszeniu szkody do ubezpieczyciela należy wypełnić wniosek o upoważnienie (do pobrania) oraz przesłać go na adres: szkody.majatkowe@willistowerswatson.com
Na podstawie przesłanego wniosku leasingodawca wystawi upoważnienie do wypłaty odszkodowania, które należy przekazać do Towarzystwa Ubezpieczeń.