W BNP Paribas Leasing Solutions naszym zobowiązaniem jest zapewnienie pozytywnego wpływu na otoczenie poprzez nasze działania i rozwiązania, które dostarczamy Partnerom i Klientom. Rygorystycznie przestrzegamy przepisów prawa, regulacji i zasad etycznych oraz upewniamy się, że każda decyzja jest podejmowana z głębokim poczuciem odpowiedzialności społecznej.
Świat, w którym działamy, nadal zmienia się w przyśpieszonym tempie, a w BNP Paribas Leasing Solutions dokładamy wszelkich starań, aby przewidywać te zmiany, dostosowując się i wprowadzając innowacje dzięki kulturze korporacyjnej opartej na solidnych wartościach stosowanych bez kompromisów i wyjątków. Podejście to jest kształtowane przez Kodeks Postępowania BNP Paribas, który określa zasady rządzące wszystkimi naszymi działaniami.
Kodeks Postępowania BNP Paribas obejmuje siedem podstawowych zasad:
- Ochrona interesów Klientów
- Integralność rynku
- Szacunek dla współpracowników
- Zaangażowanie społeczne
- Bezpieczeństwo finansowe
- Etyka zawodowa
- Ochrona grupy
- Walka z korupcją
Zasady zgłaszania nieprawidłowości – Whistleblowing
Dążymy do niezachwianego przestrzegania przepisów prawa i regulacji, a także do egzekwowania zapisów Kodeksu Postępowania Grupy BNPP. Wspierając to dążenie ustanowiliśmy zasady informowania o nieprawidłowościach Whistleblowing. Zawiadomienie o nieprawidłowościach i naruszeniach dostępne za pomocą naszych kanałów, pozwala zgłaszać informacje o nadużyciu, zagrożeniu lub szkodzie interesowi publicznemu, naruszeniu lub próbie ukrycia naruszenia obowiązującego i wiążącego prawa lub naruszenie Kodeksu Postępowania Grupy.
Zawiadomienie o nieprawidłowościach
Zgłoszenie Naruszenia można dokonać za pośrednictwem następujących Kanałów Komunikacji:
– elektronicznie: whistleblowing.leasing@bnpparibas.com
– korespondencyjnie: ul. Grzybowska 78, 00-844, do Zespołu Zgodności – Referent ds. Whistleblowing, z dopiskiem na kopercie „Incydent Poufne”
– za pomocą formularza