Twoja kariera tutaj ma znaczenie.

Wspieramy Cię na każdym poziomie, zapewniając Ci szkolenie, mentoring i możliwości, których potrzebujesz, aby rozwijać swoje umiejętności zawodowe i pewność siebie. Dzięki bogactwu ról w całej Grupie BNP Paribas masz swobodę eksplorowania nowych ścieżek kariery i osiągania pełnego potencjału.

Odkryj, w jaki sposób pomagamy rozwijać się i doskonalić naszym pracownikom.

Agile w School 32

School 32 to jednodniowe szkolenie w metodologii Agile, dynamicznym podejściu do zarządzania projektami oprogramowania, które kładzie nacisk na szybką iterację, otwartą i spójną komunikację oraz krótkie „sprinty” w celu osiągnięcia szybkich, przyrostowych rezultatów. Oferuje pracownikom możliwość doświadczenia Agile z pierwszej ręki, testowania skuteczności metodologii, jednocześnie aktywnie przyczyniając się do transformacji Agile firmy.

Oprócz innych technik, School 32 uczy również, jak rozwijać historie użytkowników, aby głębiej zrozumieć potrzeby Klientów i szybko proponować i testować nowe rozwiązania. Te techniki Agile budują nowe umiejętności, które mogą być wykorzystane w innych obszarach. Po zapoznaniu się z podstawami Agile, uczestnicy School 32 stosują je do znalezienia rozwiązań w rzeczywistych wyzwaniach biznesowych. Wyniki są imponujące: wartościowe, wydajne rozwiązania zostały szybko wygenerowane i są teraz wdrażane.

“Pracowaliśmy nad automatyzacją procesu Vendor Renewal. Współpraca z kolegami z różnych krajów dodała znaczną wartość, ponieważ wymienialiśmy się perspektywami i stosowaliśmy zasady Agile w scenariuszu z życia wziętym. Obecnie kontynuujemy udoskonalanie naszego podejścia, aby zbliżyć się do procesu low-touch w celu zwiększenia wydajności i zadowolenia Klienta”

Silke Kerchofs & Agnieta Van Den BrinkProduct Owners, Belgia i Holandia

Odkrywanie nowych umiejętności w Sales Academy

Sales Academy w Wielkiej Brytanii oferuje dogłębna analizę umiejętności potrzebnych do zbudowania kariery w sprzedaży. To okazja, aby poznać kluczowe umiejętności wymagane do rozwoju w środowisku komercyjnym i odkryć nowe możliwości kariery.

W czasie trzech całodniowych sesji uczestnicy zagłębiają się w obowiązki zarządzania kontami zewnętrznymi i sprzedażą w terenie. Starsi kierownicy sprzedaży dzielą się swoją wiedzą, podczas gdy koledzy, którzy przeszli z ról wewnętrznych do sprzedaży zewnętrznej, dzielą się spostrzeżenia na temat wyzwań, sukcesów i wyciągniętych wniosków. Program obejmuje również trendy rynkowe, rolę leasingu i podstawowe umiejętności, takie jak identyfikacja potrzeb Klientów, radzenie sobie z obiekcjami i wiele innych. Niezależnie od tego, czy uczestnicy kontynuują karierę w sprzedaży, Akademia otwiera umysły na nowy obszar pracy i pogłębia zrozumienie tego, jak działa nasza firma – i szerzej gospodarka.

“Sales Academy to ustrukturyzowany program, który daje początkującym profesjonalistom sprzedaży wgląd z pierwszej ręki w to, na czym naprawdę polega kariera w sprzedaży – od zarządzania kontami po umiejętności negocjacyjne i strategie cenowe. Cieszę się, że mogę być częścią tej inicjatywy, która pomaga kształtować przyszłość naszej organizacji sprzedaży.”

Tim PulleynSzef sprzedaży, Wielka Brytania

Aurelle przekwalifikowuje się, aby rozwijać swoją karierę

Aurelle Ngotchoua rozpoczęła swoją przygodę z BNP Paribas w 2015 r. jako Youth Market Assistant. Po ukończeniu studiów inżynierii danych dołączyła do banku jako praktykantka w Marsylii, szybko awansując na stanowisko Developer Analyst w 2016 r.

Po urlopie macierzyńskim Aurelle odkryła pasję do analizy danych i postanowiła zmienić ścieżkę kariery poprzez przekwalifikowanie. To poświęcenie opłaciło się w 2022 r., kiedy awansowała na stanowisko Data Analyst, stanowisko, na którym zbiera i interpretuje dane, aby wspierać świadome decyzje biznesowe. Ten awans przeniósł ją również do paryskiej siedziby, co ułatwiła inicjatywa Mobility Group.

Aurelle zachęca swoich współpracowników do poszukiwania różnorodnych możliwości kariery w Grupie BNP Paribas.

“Świat technologii jest ogromny i szybko się rozwija. Każdy może znaleźć pracę, która mu odpowiada, wystarczy determinacja i pełne wykorzystanie zasobów dostępnych w firmie.”

Aurelle NgotchouaAnalityk danych, Francja