- Aktualności

Klient na pierwszym miejscu

W BNP Paribas Leasing Solutions Polska  Klienta stawiamy na pierwszym miejscu. Nasz kluczowy projekt Customer Care to odpowiedź na zmieniające się potrzeby Klientów.

?Jakie kroki podjęliśmy do tej pory?

?Co sprawia, że pamiętamy o potrzebach naszych Klientów?

?Jak upraszczamy komunikację z Klientem?

W zmieniającym się świecie budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o atrakcyjną ofertę to zdecydowanie za mało. Klienci oczekują znaczniej więcej!

Projekt Customer Care jest odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów. Realizując go działamy w trzech obszarach:

  • Klientocentryczność
  • Uproszczona komunikacja z Klientem
  • Systematyczne usprawnianie procesów
Zielone krzesło v2

PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA

Każdy z nas poznaje perspektywę KLIENTA wciekając się w jego rolę. Jak to robimy? Zasiadając na zielonym krześle w naszym nowoczesnym Campusie lub korzystając z zielonego tła podczas spotkań zdalnych.

Zadaniem jest spojrzenie na temat punktu widzenia Klienta, a co za tym idzie – dbałość o jego potrzeby.

PISZĄCYM YODĄ BĄDŹ NIE

Podjęliśmy współpracę z ekspertkę w dziedzinie językoznawstwa Eweliną Moroń. Ewelina jest trenerką prostej polszczyzny, która ma już na koncie rewolucję językową w naszym Banku!

Dbamy o jasne standardy komunikacji pisanej i werbalnej, dokument po dokumencie przepisujemy na przyjazny dla Klienta język.

Zależy nam na tym, abyśmy wszyscy komunikowali się jasno – zarówno z Klientami jak i z Kolegami z pracy.

obsługa, jakiej życzy sobie klient

Zmieniając nasze wewnętrzne procesy, w pierwszej kolejności pytamy jak je ocenia Klient, co jest dla niego ważne, jak powinien wyglądać model idealny.

Słuchamy naszych Klientów – podczas codziennych rozmów, rozpatrując reklamacje i staramy się zmieniać, tak by budować długotrwałe biznesowe relacje.