W BNP Paribas Leasing Solutions Polska Klienta stawiamy na pierwszym miejscu. Nasz kluczowy projekt Customer Care to odpowiedź na zmieniające się potrzeby Klientów.
📌Jakie kroki podjęliśmy do tej pory?
📌Co sprawia, że pamiętamy o potrzebach naszych Klientów?
📌Jak upraszczamy komunikację z Klientem?
W zmieniającym się świecie budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o atrakcyjną ofertę to zdecydowanie za mało. Klienci oczekują znaczniej więcej!
Projekt Customer Care jest odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów. Realizując go działamy w trzech obszarach:
- Klientocentryczność
- Uproszczona komunikacja z Klientem
- Systematyczne usprawnianie procesów
PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA
Każdy z nas poznaje perspektywę KLIENTA wciekając się w jego rolę. Jak to robimy? Zasiadając na zielonym krześle w naszym nowoczesnym Campusie lub korzystając z zielonego tła podczas spotkań zdalnych.
Zadaniem jest spojrzenie na temat punktu widzenia Klienta, a co za tym idzie – dbałość o jego potrzeby.
PISZĄCYM YODĄ BĄDŹ NIE
Podjęliśmy współpracę z ekspertkę w dziedzinie językoznawstwa Eweliną Moroń. Ewelina jest trenerką prostej polszczyzny, która ma już na koncie rewolucję językową w naszym Banku!
Dbamy o jasne standardy komunikacji pisanej i werbalnej, dokument po dokumencie przepisujemy na przyjazny dla Klienta język.
Zależy nam na tym, abyśmy wszyscy komunikowali się jasno – zarówno z Klientami jak i z Kolegami z pracy.
obsługa, jakiej życzy sobie klient
Zmieniając nasze wewnętrzne procesy, w pierwszej kolejności pytamy jak je ocenia Klient, co jest dla niego ważne, jak powinien wyglądać model idealny.
Słuchamy naszych Klientów – podczas codziennych rozmów, rozpatrując reklamacje i staramy się zmieniać, tak by budować długotrwałe biznesowe relacje.