MAILOWO
Wypełnij FORMULARZ i prześlij na adres szkody_gospodarcze@allianz.pl. Jeśli posiadasz zdjęcia uszkodzeń, również je załącz.
Pamiętaj!
Zgłoszenie szkody do Towarzystwa powinno nastąpić niezwłocznie i nie później niż w ciągu 3 dni od zdarzenia.
Jeśli posiadasz polisę w Allianz, szkodę możesz zgłosić na dwa sposoby:
Podczas zgłaszania szkody koniecznie podaj poniższe informacje:
W ciągu 7 dni roboczych Towarzystwo Ubezpieczeniowe przesyła wykaz dokumentacji wymaganej do uzupełnienia oraz przeprowadza oględziny uszkodzeń. Oględziny są przeprowadzane tylko w najbardziej skomplikowanych szkodach, większość szkód jest likwidowana na podstawie nadesłanych przez poszkodowanego zdjęć.
Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma obowiązek wydać decyzję w ciągu 30 od dnia zgłoszenia szkody o ile otrzyma wszystkie niezbędne dokumenty (jeśli nie otrzyma w tym czasie wszystkich dokumentów ma obowiązek wydać decyzję w ciągu 14 dni od otrzymania ostatniego niezbędnego dokumentu).
Wykaz niezbędnych dokumentów: umowa finansowania, faktura zakupu sprzętu, zdjęcia uszkodzeń, uprawnienia kierującego maszyną, kosztorys naprawy, faktura końcowa naprawy, ewentualne dodatkowe dokumenty o które poprosi likwidator szkody.
Ważne!
W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań i potrzeby kontaktu z brokerem, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 458 56 13.