
LIKWIDACJA SZKÓD MAJĄTKOWYCH WARTA
Pamiętaj!
Zgłoszenie szkody do Towarzystwa powinno nastąpić niezwłocznie i nie później niż w ciągu 3 dni od zdarzenia.
Jeśli posiadasz polisę w Warcie, szkodę możesz zgłosić korzystając z formularza online lub telefonicznie.
Podczas zgłaszania szkody koniecznie podaj poniższe informacje:
- data powstania szkody,
- miejsce zdarzenia,
- numer seryjny maszyny/ urządzenia, adres i typ nieruchomości (dla nieruchomości)
- numer umowy finansowania,
- numer polisy,
- opis szkody z podaniem jej przyczyny, jak możesz załącz do maila zdjęcia,
- jeśli to możliwe, szacowaną wartość szkody,
- dane kontaktowe do siebie: mail, nr telefonu.
W ciągu 7 dni roboczych Towarzystwo Ubezpieczeniowe przesyła wykaz dokumentacji wymaganej do uzupełnienia oraz przeprowadza oględziny uszkodzeń. Oględziny są przeprowadzane tylko w najbardziej skomplikowanych szkodach, większość szkód jest likwidowana na podstawie nadesłanych przez poszkodowanego zdjęć.
Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma obowiązek wydać decyzję w ciągu 30 od dnia zgłoszenia szkody o ile otrzyma wszystkie niezbędne dokumenty (jeśli nie otrzyma w tym czasie wszystkich dokumentów ma obowiązek wydać decyzję w ciągu 14 dni od otrzymania ostatniego niezbędnego dokumentu).
Wykaz niezbędnych dokumentów: umowa finansowania, faktura zakupu sprzętu, zdjęcia uszkodzeń, uprawnienia kierującego maszyną, kosztorys naprawy, faktura końcowa naprawy, ewentualne dodatkowe dokumenty o które poprosi likwidator szkody.
Ważne!
- Samodzielnie wybierasz serwis naprawczy, który będzie dokonywał naprawy. Rekomendujemy korzystanie z autoryzowanych serwisów producenta.
- Abyś mógł zlecić naprawę przedmiotu, który finansujemy musimy wystawić na Ciebie upoważnienie. Taki dokument przygotuje dla Ciebie nasz Broker WTW po tym gdy wyślesz uzupełniony FORMULARZ „Zgłoszenie szkody/Wniosek o upoważnienie” na adres mailowy szkody.majatkowe@willistowerswatson.com.
- Przeprowadzenie naprawy będzie możliwe dopiero po zaakceptowaniu przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe przedstawionego kosztorysu.
- W przypadku szkody całkowitej po otrzymaniu decyzji w sprawie oraz uzyskaniu informacji na temat zagospodarowania pozostałości, będziemy rozliczać naszą umowę finansowania.
W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań i potrzeby kontaktu z brokerem, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 458 56 13.