Odpowiedz na nasze ogłoszenia
I. Budowanie „przyjaznego” miejsca pracy:
Regularnie badamy poziom zaangażowania pracowników i angażujemy ich w warsztaty mające na celu wspólne wypracowanie rozwiązań podnoszących efektywność działania naszej organizacji i zadowolenie Pracowników. Doceniając ich wysokie kompetencje i zaangażowanie, przygotowaliśmy pakiet świadczeń benefitowych mających na celu dbałość o zdrowie oraz dobre samopoczucie, a także celebrowanie najważniejszych chwil w ich życiu. Mając na uwadze motywacyjną rolę systemu świadczeń, koncentrujemy się nie tylko na różnorodności i mnogości benefitów, ale przede wszystkim na jakości oferowanych pakietów i świadczeń.
II. Realizacja inicjatyw szkoleniowo-rozwojowych:
Inwestycja w potencjał ludzki poprzez zapewnienie programów rozwojowych związanych z doskonaleniem kompetencji pracowników i menadżerów to jeden z najważniejszych priorytetów w Naszej organizacji. W ramach uporządkowanego i uregulowanego wewnętrznymi normami systemu szkoleń. Naszym Pracownikom zapewniamy:
III. Bycie blisko biznesu – wspieranie jego rozwoju i mobilności pracowników:
Bycie blisko biznesu oznacza dla nas wspieranie każdego obszaru biznesowego poprzez:
- rekrutowanie i zatrudnienie utalentowanych Pracowników;
- zarządzanie wynikami pracy;
- udział w przygotowywaniu planu rozwoju funkcji i budowaniu planów sukcesyjnych;
- wspólne projektowanie zmian organizacyjnych.
Ponadto koncentrujemy się na kreowaniu wewnętrznego rynku pracy, dbając o budowanie świadomości pracowników, dotyczącej realizowania swojej kariery w innych działach firmy lub spółkach Grupy BNP Paribas. Zasadą obowiązującą w naszej organizacji jest promowanie, umożliwianie i sprzyjanie idei mobilności poprzez:
IV. Optymalizacja i digitalizacja w obszarze HR:
Jakość i efektywność wykonywanych przez pracowników zadań uzależniona jest od sposobu funkcjonowania organizacji. Przykładamy szczególną uwagę do odpowiednio zaprojektowanych, podlegających nieustannej kontroli i optymalizacji procesów HR. Dbamy, by stosowane procedury i narzędzia były integralne z celami biznesowymi organizacji oraz dostosowane do potrzeb kluczowych użytkowników.
W codziennej pracy wykorzystujemy: